I.Boice | Iranian Boice Community


2015.06.10

I am a council member Mr.Lee! And also a council member in my home! Hahahahahahahahahahahahahaha #CouncilmemberLeeJungShin

من عضو شورای ام,آقای لی! همچنین من عضو شورای خونه هم هستم! هاهاهاهاهاها لی جونگ شین عضو ارشد شورا

 

 

 

 

2015.06.10

CNBLUE/ The Class While filming /Surrogate Kang/ President Jung/ Section Chief Lee/ Council member Lee

سی ان بلو/ موقع فیلم برداری/ قائم مقام کانگ / رئیس جمهور جانگ / رئیس بخش لی/ عضو شورای عالی لی

کامنت هیون برای شین:

?Am I the Section Chief

من رئیس بخشم؟؟

 

 

2015.06.10

As expected, #TheClass is stand out from the masses

همون که انتظار می رفت عکسبرداری "The Class" از بقیه متمایز!

(پ.ن: بازم آب قند لدفا ^^)

 

2015.06.10

این عکس هم آپدیت اینستاگرام خانم کواک هیونجو


نظرات شما عزیزان:

آرامیس و دارتانیان :|
ساعت16:19---21 خرداد 1394
چرا من از انگشتا و کفشای ملت بیشتر از صورتشون خوشم میاد؟
پاسخ: آرررررررررررمی :)))))))))))) تو کفش های یونگ رو به خخخخ خدایا ببین منو به گفتن چی وادار میکنن! یکی از اعضای صورتش ‌:)))) ترجیح میدی عایا؟؟؟ یا مثلا چشم های هیون رو به کفشش؟


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت16:16---21 خرداد 1394
مین هی جان وقتی خواستی ثبت نام کنی کانسپت رو بپرس.بعضی وقتا لباس شناست!
البته از یه لحاظایی بهتره!
پاسخ: خخخخخ مینهی من مشکل ندارم هرچی بود اسم منو بنویس :)))))))


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت11:06---21 خرداد 1394
من فق عاشق ترکیب قشنگ کفشش و فرش هستم. از بس کفشش برق میزنه!
پاسخ: خیلی دوست دارم فرش ایرانی توی موزیک ویدئو هاشون هست! حسش خویه! آرمی بانو یکم بالاتر رو نگاه! برق صورتش از کفشش بیشترها :))))))))))


ارورا
ساعت10:45---21 خرداد 1394
بیچاره هیون از همه پست و مقامش پایین تره!
ولی خیلی بامزه بود پست جونگ شین!کلا جونگ شین امسال خیلی آقا شده پسرم!گلی در بین گل های دگر!
پاسخ: بعله! بگو ماشالله!!! هیون از پس شین برمیاد نگران نباش!


aliirani
ساعت0:40---21 خرداد 1394
امروز رو کم کنیه همه تیپ زدن چه خبره

پاسخ: همشون برای عکس برداری مجله the class رفته بودن عزیز


minhi
ساعت23:56---20 خرداد 1394
پوران حداقل مینوشتی ورود افراد با سابقه ی سکته ناقص و اینا ممنوع که من با احتیاط برم ادامه مطلب!
آپدیتاش عالی بودن))اینجا هم با هیون دست از تام و جری بازی بر نمیدارن
و اون عکس پسر بچه هه...میگما!برا ثبت نام فشن کینگ من باید کجا مراجعه کنم?
پاسخ: قربون دستت هرجا اسم مینوشتن اسم منم بنویس بلیطتت با من!!! مینهی جون ندیدی که من دیروز خودم آب قند لازم بودم!عایا؟ این شین داره جای یونگ رو میگیرهاااا,یونگ یکاری کن خخخخ


هانیه
ساعت23:11---20 خرداد 1394
عاقا با اجازه همه جایزه بهترین اپ چند ماه اخیر اهدا میشه به شین واسه این عکس چهار نفره فوق العاده، اینقده من شارژ میشم وقتی همه پسرام با همن. اون عکس اخری هم شین بابا شده حسابی
پاسخ: عاقا اجازه ماهم دست شماست!شما هرچند تا دلت میخواد جایزه به شین بده هرکی اعتراض کرد با من و دمپایی صورتیم :))))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com